Nodarbinātības valsts aģentūra (NVA) katru gadu, sadarbībā ar darba devējiem, rīko darba devēju un darba meklētāju ar invaliditāti iepazīšanās pasākumu „Atvērto durvju dienas uzņēmumos personām ar invaliditāti”.
Pasākuma mērķis:
Veicināt darba meklētāju ar invaliditāti iekļaušanos darba tirgū un mazināt stereotipus par personu ar invaliditāti nodarbināšanas iespējām.
Galvenie darba devēju ieguvumi:
- Iespēja apliecināt sevi, kā sociāli atbildīgu uzņēmumu, kurš atvērts dažādībai un atrast nepieciešamos darbiniekus;
- Darba vidē novērtēt darba ņēmēju ar invaliditāti profesionālo potenciālu;
- Vienlaicīgi iepazīstināt ar darba vidi vairākus darba meklētājus.
Pasākuma norise:
- Solis
- Darba devējs iesniedz pieteikumu dalībai pasākumā
- Solis
- NVA filiāles darbinieks vienojas ar darba devēju par pasākuma norises datumu, laiku, formātu un dienas kārtību
- Solis
- Filiāles darbinieks sniedz organizatorisku atbalstu darba devējam pasākuma organizēšanā, nodrošina informācijas publicēšanu NVA mājaslapā par pasākuma norisi
- Solis
- NVA pārstāvis, kopā ar darba meklētājiem apmeklē uzņēmumu