NVA logo, teksts, attēlā: cilvēks ar telefonu

Nodarbinātības valsts aģentūra (NVA) rīko akciju “Klientu mēnesis”, lai pilnveidotu klientu un sadarbības partneru apkalpošanu un īstenotu NVA darbības stratēģijā noteiktās vērtības – Sadarbība, Profesionalitāte, Efektivitāte, Atbildība.

Akcijas laikā NVA mājaslapā un sociālo tīklu kontos aptaujāsim mūsu pakalpojumu saņēmējus par apkalpošanas kvalitāti, NVA darbinieku profesionalitāti, kompetenci, atsaucību un kultūru. Dalīsimies gan klientu, gan NVA darbinieku pieredzes stāstos, bet akcijas izskaņā apkoposim un publicēsim aptauju un ierosinājumu apkopojumus.

NVA direktore Evita Simsone:

Mums ir būtiski, lai mūsu klienti un sadarbības partneri būtu apmierināti ar apkalpošanas kultūru un kvalitāti NVA, lai mūsu atbalsts cilvēkiem būtu maksimāli efektīvs. 2020.gads ieviesa lielas pārmaiņas mūsu pakalpojumu saņemšanā, jo ļoti ātri bija jāpārkārto iestādes darbība tā, lai pakalpojumus klienti un sadarbības partneri varētu saņemt attālināti. Tāpēc mūs ļoti interesē jūsu vērtējums par apkalpošanu NVA gan klātienē, gan attālināti. Aicinu iesaistīties akcijā, atbildēt uz aptauju jautājumiem, dalīties savās pārdomās un novērojumos, izteikt priekšlikumus un ierosinājumus mūsu darba kvalitātes pilnveidei.

Sekojiet akcijas informācijai šeit: