NVA aicina pēc konsultācijas noskenēt QR kodu un sniegt vērtējumu. Attēlā redzams viedtālrunis un emocijikonas.

No 2025. gada jūnija Nodarbinātības valsts aģentūras (NVA) Rīgas reģionālās filiāles 1. klientu apkalpošanas centrā, Jūrmalas klientu apkalpošanas centrā un Siguldas filiālē tiek ieviestas elektroniskās ekspresaptaujas, lai noskaidrotu klientu viedokli par saņemto konsultāciju kvalitāti. Savukārt no 2025. gada jūlija ekspresaptaujas tiks pakāpeniski ieviestas arī citās NVA filiālēs un klientu apkalpošanas centros.

Piedalīties aptaujā klienti varēs, izmantojot viedtālruni: uz nodarbinātības aģenta galda redzamā vietā būs izvietots kvadrātkods (QR kods), kas jānoskenē ar skenēšanas lietotni. Atverot saiti savā viedierīcē, klientam būs jāatbid uz dažiem vienkāršiem jautājumiem, novērtējot saņemto konsultāciju piecu atzīmju skalā. Aptaujas beigās iespējams sniegt arī īsu rakstisku viedokli vai ieteikumus sadarbības uzlabošanai.

Aicinām izmantot šo iespēju – Jūsu viedoklis mums ir svarīgs, tas palīdzēs pilnveidot konsultāciju un pakalpojumu kvalitāti.

Paldies par līdzdalību!

Saistītas tēmas

Jaunumi