Jaunumi

Ar laba servisa kustību valsts pārvaldē jau ceturto gadu pēc kārtas aicina iedzīvotājus novērtēt klientu apkalpošanu un balsot par atsaucīgiem valsts iestāžu darbiniekiem. Laba servisa kustības mērķis ir izcelt labākos, lai viņi iedvesmotu citus valsts pārvaldē strādājošos.  Aicinām arī Nodarbinātības valsts aģentūras (NVA) klientus no 12. septembra līdz 11.novembrim piedalīties balsošanā, aizpildot anketu elektroniski tīmekļvietnē   NVA filiālēs Alūksnē, Balvos, Daugavpilī, Dobelē, Jelgavā, Kuldīgā, Liepājā, Limbažos, Ludzā, Madonā, Ogrē, Preiļos, Ventspilī, Valmierā un Rīgā klienti, kuriem nav pieejams internets, varēs nobalsot, aizpildot biļetenu klātienē un iemetot to balsošanas urnā.  

 Laba servisa kustība ir iniciatīva, kuru Valsts kanceleja aizsāka 2015. gadā, lai uzlabotu valsts pārvaldes iestāžu darbu un attīstītu uz klientu orientētu apkalpošanas kultūru. Līdz ar šo kustību tika iedibināta arī “Klientu apkalpošanas goda balva”. Katru gadu to pasniedz trīs visatzinīgāk novērtētajiem valsts pārvaldes darbiniekiem, kas tiek noskaidroti iedzīvotāju balsojumā. Ik gadu pieaug iesniegto vērtējumu skaits: 2015.gadā bija saņemti 1302, 2016.gadā – 2739 un 2017.gadā – 3 125 klientu vērtējumi.  Klientu balsošanas uzvarētāji tiks godināti decembra otrajā pusē Ministru kabineta Ministru prezidentu zālē. Atgādinām, ka 2017.gada atsaucīgākās iestādes titulu saņēma Nodarbinātības valsts aģentūras (NVA) Rīgas reģionālā filiāle.  2017.gada Laba servisa kustības laureāti