Jaunumi

  7.decembrī svinīgajā ceremonijā Ministru kabinetā godināja valsts pārvaldes pārstāvjus, kuru darbu kā izcilu bija novērtējuši klienti, piedaloties Valsts kancelejas organizētajā laba servisa kustības balsošanā. Šī gada atsaucīgākās valsts iestādes titulu un Klientu apkalpošanas goda balvu ieguva Nodarbinātības valsts aģentūras (NVA) Rīgas reģionālā filiāle, savukārt Ministru prezidenta Pateicības raksts par izcilu klientu apkalpošanu tika pasniegts NVA Gulbenes filiāles nodarbinātības aģentei Līgai Paiderei. 

Apbalvošanas ceremonijā Ministru kabinetā piedalījās NVA Rīgas reģionālās filiāles vadītāja Ieva Hahele: „Esmu priecīga un gandarīta par mūsu klientu atzinību un augsto novērtējumu. Apsveicu ar šo godalgu visu NVA Rīgas reģionālās filiāles kolektīvu, jo jebkuras iestādes darba kvalitāti un reputāciju veido cilvēki, kas šajā iestādē strādā. Mēs strādājam, lai palīdzētu cilvēkiem.

Tas ir mūsu darba uzdevums, nozīme un piepildījums. Ir prieks, ja šo uzdevumu izdodas veikt labi, un klienti, saņemot mūsu atbalstu, vēlas pateikt un saka pateicības vārdus. Klientu apkalpošana nav viegls darbs, šajā darbā nepieciešamas ne vien profesionālās zināšanas, bet arī komunikācijas talants, uzmanīga attieksme pret katru klientu, spēja uzklausīt un izprast, tolerance, izturība pret stresu. Apkalpojot citus cilvēkus, visupirms pašam ir jābūt labam cilvēkam. Esmu gandarīta, ka mūsu kolektīvā strādā labi cilvēki!”. Par Ministru prezidenta Pateicības rakstu ieguvušo nodarbinātības aģenti Līgu Paideri stāsta NVA Gulbenes filiāles vadītājs Vladimirs Lituņenko: “Līga Paidere NVA Gulbenes filiālē strādā no 1993. gada aprīļa, un ar klientiem viņa vienmēr ir laipna, atsaucīga, pacietīga un toleranta, viņai piemīt humānisms un empātija. Viņa nemitīgi pilnveido savas komunikācijas prasmes, lai varētu vel labāk apkalpot filiāles klientus. Līgas Paideres priekšzīmīgs darbs ir arī atzinīgi novērtēts: viņa ir saņēmusi NVA Atzinības rakstu, 2014. gadā viņai tika pasniegts Labklājības ministrijas Atzinības raksts, bet 2015. gadā un šogad – Latvijas Republikas ministru prezidenta Pateicības raksts.”

Svinīgajā apbalvošanas ceremonijā Ministru kabinetā NVA vadību pārstāvēja direktora vietniece Kristīne Stašāne: „Klientu atzinība ir ļoti nozīmīgs NVA darba novērtējums. Mūsu darbiniekiem, kuri apkalpo klientus, kas zaudējuši darbu, jābūt ne vien augsta līmeņa profesionāļiem, bet arī saprotošiem, iejūtīgiem cilvēkiem, jo nereti ir jāsniedz arī psiholoģisks atbalsts – jānomierina, jāiedrošina, jāmotivē. Savā darbā mēs pārstāvam valsti, un mūsu attieksme, kompetence, rīcība un profesionalitāte klienta vai sadarbības partnera acīs veido viedokli par Latvijas valsts pārvaldes institūciju darbu un tā kvalitāti. Lielu uzmanību NVA pievērš individuālajam darbam ar klientiem, jo tikai izzinot katra klienta vēlmes un vajadzības, noskaidrojot konkrētam cilvēkam nepieciešamo pakalpojumu klāstu, ir iespējams efektīvs atbalsts.

Paldies NVA Rīgas reģionālās filiāles kolektīvam un tā vadītājai Ievai Hahelei, kā arī visiem NVA darbiniekiem, kuri strādā ar klientiem un ir iemantojuši viņu cieņu un pateicību. Paldies visiem mūsu klientiem, kas piedalījās balsošanā! Paldies visiem, kas arī ikdienā raksta mums pateicības vēstules un dalās savās pārdomās un atziņās par mūsu darba kvalitāti!” Svinīgās ceremonijas dienā NVA direktore Evita Simsone bija Tallinā, kur norisinājās ES dalībvalstu nodarbinātības dienestu tīklā PES valdes sanāksme, tāpēc Ministru kabineta svinīgās ceremonijas dalībniekus viņa uzrunāja ar video starpniecību, bet savu apsveikumu iestādes darbiniekiem nosūtīja elektroniski: „Šodien NVA īpaša diena - paldies ikvienam kolēģim par personīgo ieguldījumu, nodrošinot klientu apkalpošanu visās NVA filiālēs! Lepojos ar saviem kolēģiem!!!”

Ar laba servisa kustību valsts pārvaldē jau trešo gadu pēc kārtas Valsts kanceleja aicināja iedzīvotājus novērtēt izcilu klientu apkalpošanu un balsot par atsaucīgiem valsts iestāžu darbiniekiem. Laba servisa kustības mērķis ir izcelt labākos no labākajiem, lai viņi iedvesmotu citus valsts pārvaldē strādājošos! Klientu apkalpošanas goda balvu saņēma arī Valsts ieņēmumu dienesta Bauskas klientu apkalpošanas centra galvenā nodokļu inspektore Iveta Liepa, Valsts asinsdonoru centra transfuzioloģijas māsa Lilija Obuševa un Valsts zemes dienesta Daugavpils klientu apkalpošanas centra konsultante Anna Urbanoviča, bet Ministru prezidenta Pateicības raksti tika pasniegti vēl 17 valsts iestāžu klientu apkalpošanas speciālistiem.