Jaunumi
NVA logo, teksts, medicīnas maska, roka un dators

Klientu klātienes apkalpošana Nodarbinātības valsts aģentūrā (NVA) notiek tikai pēc iepriekšējā pieraksta, ievērojot epidemioloģiskās drošības pasākumus. Apmeklējot NVA filiāli, obligāti jālieto mutes un deguna aizsegi.

NVA filiāļu kontaktinformācija pieejama NVA tīmekļvietnes sadaļā Filiāļu kontakti”.

Informāciju par precīzu apmeklējuma laiku NVA reģistrētais klients var arī uzzināt, autorizējoties NVA CV un vakanču portāla sadaļā “PROFILS” vai zvanot uz bezmaksas informatīvo tālruni 80200206.

NVA filiālē klientam jāierodas precīzi iepriekšējā pierakstā norādītajā laikā un klientu apkalpošanas telpā jāieiet tikai pēc uzaicinājuma!

Lūdzam klientus, apmeklējot NVA, ievērot 2 metru distanci, izmantot savus mutes un deguna aizsegus, kā arī paņemt līdzi savu pildspalvu. Aicinām atturēties no NVA apmeklējuma cilvēkus ar elpceļu saslimšanas pazīmēm. Neierašanās gadījumā iepriekš jāinformē NVA darbinieks.

Vēršam uzmanību!

Iesniegumi bezdarbnieka vai darba meklētāja statusa iegūšanai tiek pieņemti tikai attālināti.

Lai NVA CV un vakanču portālā pieteiktos bezdarbnieka statusam, ne agrāk kā nākamajā dienā pēc darba tiesisko attiecību izbeigšanas jāveic šādi soļi:

1. solis

Atveriet NVA CV un vakanču portālu;

2.solis

Autorizējieties, izmantojot vienu no portāla latvija.lv autentifikācijas veidiem;

3.solis

Izvēlēties iespēju "Pieteikšanās bezdarbnieka vai darba meklētāja statusam";

4.solis

Izvēlēties iespēju "Pieteikties bezdarbnieka statusam" un norādiet NVA filiāli, ar kuru vēlaties sadarboties;

5.solis

Lejupielādējiet un aizpildiet iesniegumu bezdarbnieka statusa piešķiršanai (paraksts nav vajadzīgs).

Iesniegums bezdarbnieka statusa piešķiršanai

6.solis

Aizpildītu iesniegumu WORD formātā saglabājiet kā pielikumu un nosūtiet NVA.

Ja klientam nav iespējas elektroniski pieteikties bezdarbnieka statusam, to var izdarīt, iesniegumu izdrukājot, aizpildot un ieliekot filiāles pastkastītē.