Jaunumi

Aicinām Nodarbinātības valsts aģentūras (NVA) klientus piedalīties Valsts kancelejas rīkotajā laba servisa kustības kampaņā valsts pārvaldē un balsot par atsaucīgiem, laipniem un zinošiem NVA darbiniekiem. Laba servisa kustības mērķis ir izcelt labākos no labākajiem, lai viņi iedvesmotu citus valsts pārvaldē strādājošos. Balsošana par atsaucīgākajiem valsts pārvaldes darbiniekiem šogad notiek no 14. septembra līdz 12. novembrim, balsošanas anketa jāaizpilda tīmekļvietnē www.mazaksslogs.gov.lv vai mobilajā lietotnē “Futbols”, jau tuvākajā laikā balsošanas biļetenus Jūs varēsiet aizpildīt un iemest arī balsošanas urnās, kas būs izvietotas NVA filiālēs Bauskā, Balvos, Daugavpilī, Gulbenē, Jēkabpilī, Jelgavā, Liepājā, Ludzā, Madonā, Preiļos, Rēzeknē, Rīgā un Valmierā.

Šajās NVA filiālēs būs pieejami arī balsošanas biļeteni. Laba servisa kustība ir iniciatīva, ko Valsts kanceleja aizsāka 2015. gadā, lai uzlabotu valsts pārvaldes iestāžu darbu un attīstītu uz klientu orientētu kultūru. Līdz ar šo kustību tika iedibināta arī “Klientu apkalpošanas goda balva”. Katru gadu to pasniedz trīs visatzinīgāk novērtētajiem valsts pārvaldes darbiniekiem, ko nosaka iedzīvotāju balsojums.

2016.gadā Ministru prezidenta Pateicības rakstus svinīgā ceremonijā Ministru kabinetā saņēma 30 valsts pārvaldes darbinieki, kuru profesionalitāti atzinīgi novērtēja iedzīvotāji. Atsaucīgāko valsts pārvaldes darbinieku vidū bija trīs NVA darbinieces. Ministru prezidenta Pateicības rakstu par atsaucību un profesionalitāti valsts pārvaldes klientu apkalpošanā saņēma NVA Rīgas reģionālās filiāles nodarbinātības aģente Jadviga Bajarune, NVA Madonas filiāles koordinējošā eksperte Elīna Krupko un NVA Preiļu filiāles nodarbinātības organizatore Antra Šolka.