ŠI lapa izdrukāta no Nodarbinātības Valsts aģentūras mājas lapas.
13.07.2020


Noskaidroti iedzīvotāju visatzinīgāk vērtētie klientu apkalpošanas speciālisti valsts pārvaldē

Piektdien, 13. decembrī, Valsts kancelejā norisinājās Klientu apkalpošanas goda balvas pasniegšanas ceremonija, kuras laikā tika sveikti tie valsts pārvaldes darbinieki, kas Laba servisa kustības laikā guvuši visaugstāko iedzīvotāju novērtējumu.

 

Šogad pirmās vietas laureāte ir Veselības inspekcijas klientu apkalpošanas speciāliste-lietvede Vineta Miška. Otro vietu ieņem Valsts tehniskās uzraudzības aģentūras Vidzemes reģiona nodaļas vecākais inspektors Valentīns Ķikuts, savukārt trešajā vietā ierindojas Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālās filiāles nodarbinātības aģente Margarita Karasjova. Atsaucīgākās iestādes titulu šogad iegūst Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālās filiāles klientu apkalpošanas centrs.

 

“Ja varu nomierināt savus klientus, sniegt viņiem atbalstu, es jūtu gandarījumu un braucu mājās nevis nogurusi, bet smaidīga un priecīga, jo zinu, ka esmu kādam palīdzējusi,” tā par savu darbu un saņemto iedzīvotāju atzinību teic 1. vietas ieguvēja Vineta Miška.

 

Šis ir jau piektais gads, kopš Valsts kanceleja organizē Laba servisa kustību, kuras laikā iedzīvotāji tiek aicināti novērtēt valsts pārvaldē strādājošus klientu apkalpošanas speciālistus, savu “paldies” vai uzslavu pasakot ne tikai klātienē, bet arī nobalsojot par attiecīgo speciālistu vietnē www.sakipaldies.lv vai mobilajā lietotnē “Futbols”.

 

“Valsts pārvaldē strādājošie klientu apkalpošanas speciālisti ir pirmā, vistiešākā iedzīvotāju saskare ar valsti – varētu pat teikt, ka šie darbinieki ir valsts “seja”. Tas, vai šī seja ir sirsnīga un laipna, vai gluži pretēji – vienaldzīga – lielā mērā ietekmē to, kā iedzīvotājs turpmāk uztvers visu, kas saistīts ar valsti, valsts pārvaldi. Pār šiem speciālistiem gulstas liela atbildība, taču vienlaikus tā ir arī uzticēšanās – gan no iestādes puses, gan no iedzīvotāja, kurš nāk pie konkrētā speciālista pēc palīdzības. Un es priecājos par šiem profesionāļiem, kas savu darbu spēj paveikt augstā līmenī. Un priecājos, ka to novērtē arī iedzīvotāji – tas notur motivāciju turpināt censties un strādāt ar pilnu atdevi,” norāda Valsts kancelejas direktors Jānis Citskovskis.

 

Laba servisa kustība ir iniciatīva, kuru Valsts kanceleja aizsāka, lai uzlabotu valsts pārvaldes iestāžu darbu un attīstītu uz klientu orientētu kultūru. Līdz ar šo kustību 2015. gadā tika iedibināta arī “Klientu apkalpošanas goda balva”. Katru gadu to pasniedz trīs visatzinīgāk novērtētajiem valsts pārvaldes darbiniekiem un vienai iestādei, kas tiek noskaidroti iedzīvotāju balsojumā.

 

Par pagājušā gada Klientu apkalpošanas goda balvas saņēmējiem iespējams uzzināt šeit.

Foto no Klientu apkalpošanas goda balvas pasniegšanas ceremonijas pieejami šeit.