NVA organizē brīvprātīgo darbu jauniešiem
Drukāt

Nodarbinātības valsts aģentūrā (NVA)

ir jauns pasākums „Atbalsts jauniešu brīvprātīgajam darbam”.

Pasākumā jau piedalās  500 jaunieši bezdarbnieki.

Aicinām jauniešus vecumā no 18-24 gadiem piedalīties pasākumā!



Brīvprātīgais ir cilvēks,

kurš vēlas darīt sabiedrībai svarīgus darbus.

Brīvprātīgie dara darbu bez atlīdzības.

Tas nozīmē, ka viņi nesaņem algu.


Jaunieši bezdarbnieki strādā kā brīvprātīgie.

Viņi vada projektus, strādā kā pulciņu vadītāji,

aprūpē vecus cilvēkus, organizē dažādus pasākumus.

Daudzi brīvprātīgie strādā par daiļdārzniekiem,

virtuves strādniekiem, māksliniekiem.


Brīvprātīgie jaunieši nesaņem algu.

Viņi ir gandarīti un priecīgi par savu darbu.


Latvijā ir daudz dažādu nodibinājumu un biedrību.

Piemēram, Latvijas Sarkanais krusts,

Invalīdu biedrības,

vecāku, ģimeņu, sporta atbalsta biedrības.


Pasākumā „Atbalsts jauniešu brīvprātīgajam darbam”

jaunieši bezdarbnieki strādā tikai nodibinājumos un biedrībās.


Pasākumā var piedalīties 18 līdz 24 gadus veci jaunieši.

Jauniešiem jāiet uz nodibinājumu vai biedrību.

Jāuzzina, kādu brīvprātīgā darbu tur var veikt.

Tad jāpiesakās tajā NVA filiālē,

kuras teritorijā ir biedrība vai nodibinājums.


Jaunietis brīvprātīgā darbu var strādāt no 1 līdz 6 mēnešiem.

Brīvprātīgie parasti nesaņem algu.

Taču pasākumā „Atbalsts jauniešu brīvprātīgajam darbam”

NVA atbalsta jauniešus.

Jaunietis bezdarbnieks par brīvprātīgo darbu katru mēnesi saņem 40 latus.

Jaunieši bezdarbnieki ar invaliditāti saņem 60 latus.

Brīvprātīgos jauniešus pasākuma laikā apdrošina pret nelaimes gadījumiem.


Brīvprātīgo darbā jau strādā 500 jaunieši.

Šogad NVA plāno, ka līdz 2011.gada beigām kā brīvprātīgie strādās 1300 jaunieši.

Informācija NVA mājas lapas sadaļā "Bezdarbniekiem" un "Darba devējiem" -->

, „Atbalsts jauniešu brīvprātīgajam darbam”
.

Atpakaļ



Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapas tehniskie uzlabojumi, interaktīvās iespējas, vieglās valodas sadaļa, sadaļu tulkojumi angļu un krievu valodās nodrošināti ar
Eiropas Sociālā fonda projekta „Nodarbinātības valsts aģentūras kapacitātes pilnveide” (Nr.1DP/1.3.1.4.0/08/IPIA/NVA/001) atbalstu.

Informācijas pārpublicēšanas gadījumā atsauce uz Nodarbinātības valsts aģentūru obligāta
© Nodarbinātības valsts aģentūra, 2005. Izstrādāts: CraftW
Nodarbinātības valsts aģentūra, K.Valdemāra iela 38, Rīga, LV-1010, tālr.67021706, fakss 67021806, e-pasts: nva@nva.gov.lv Jautājumi par mājas lapas saturu un tehnisko nodrošinājumu: webmaster@nva.gov.lv