Jaunumi darba tirgus politikā
Drukāt

Tie bezdarbnieki, kuri piedalīsies Nodarbinātības valsts aģentūras

(turpmāk – NVA) pasākumos,

saņems karjeras konsultācijas.


Apmācības programmas bezdarbniekiem un darba meklētājiem

būs par vienu vai diviem mēnešiem garākas.

Šajās programmās mācību stundu skaits ir 960, 1120 vai 1280 stundas.

Izglītības programmas apmaksās NVA.

  • 960 mācību stundu programmā jāmācās sešus mēnešus.

  • 1120 stundu programmā septiņus mēnešus,

  • bet 1280 stundu programmā astoņus mēnešus.

Šajās programmās varēs apgūt jaunas profesijas.

Piemēram, ķīmijas nozarē.


Bezdarbnieks, kurš būs apguvis programmu uzņēmējdarbības vadības jomā,

varēs pieteikties pasākumam

„Pasākumi komercdarbības vai pašnodarbinātības uzsākšanai”.


„100 latu programma” turpināsies līdz 2011.gada beigām.

Programmā mainījās noteikumi par praktizēšanas vietu izveidi pašvaldībās.

Visas izveidotās praktizēšanas vietas savu darbību beigs 2011.gada

30.novembrī.


Darba praktizēšanas vietām,

kuras izveidotas no 2011.gada 1.jūlija,

netiks piešķirtas dotācijas nepieciešamajam inventāram un palīgmateriāliem.

Bezdarbnieku  stipendijas būs mazākas.

Tās samazinās no 100 latiem uz 80 latiem.  


Palielināsies apmācību kupona līdzmaksājums.

Mūžizglītības programmā tas pieaugs no 10% uz 30%.

Tiem bezdarba riskam pakļautajiem cilvēkiem,

kuri ir saņēmuši apmācību kuponu,

bet to vēl nav paspējuši izmantot,

apmācības kupona līdzmaksājums būs 10%.


Kupona līdzmaksājums nepalielināsies cilvēkiem ar invaliditāti,

pirmspensijas vecuma cilvēkiem.

Tas nepalielināsies cilvēkiem ar diviem vai vairāk bērniem

vai trūcīgiem cilvēkiem.

Šiem cilvēkiem  līdzmaksājums nebūs jāveic vispār.

Atpakaļ



Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapas tehniskie uzlabojumi, interaktīvās iespējas, vieglās valodas sadaļa, sadaļu tulkojumi angļu un krievu valodās nodrošināti ar
Eiropas Sociālā fonda projekta „Nodarbinātības valsts aģentūras kapacitātes pilnveide” (Nr.1DP/1.3.1.4.0/08/IPIA/NVA/001) atbalstu.

Informācijas pārpublicēšanas gadījumā atsauce uz Nodarbinātības valsts aģentūru obligāta
© Nodarbinātības valsts aģentūra, 2005. Izstrādāts: CraftW
Nodarbinātības valsts aģentūra, K.Valdemāra iela 38, Rīga, LV-1010, tālr.67021706, fakss 67021806, e-pasts: nva@nva.gov.lv Jautājumi par mājas lapas saturu un tehnisko nodrošinājumu: webmaster@nva.gov.lv