Parakstīti līgumi par Eiropas Sociālā fonda projektu īstenošanu
Drukāt

Šie projekti paredzēti sociālās rehabilitācijas pakalpojumu un

institūcijām alternatīvu sociālās aprūpes pakalpojumu attīstīšanai reģionos.

 

Nodarbinātības valsts aģentūrai (NVA)

ir sadarbība ar Eiropas Sociālo fondu (ESF).

Šīs sadarbības laikā īstenos vairākus projektus

Ir noslēgti 38 sadarbības līgumi ar projektu realizētājiem.

Projektu laikā tiks attīstīti dažādi sociālie pakalpojumi.

Piemēram, dienas centri, mobilās brigādes, aprūpes pakalpojumi mājās.

Tiks īstenotas sociālās rehabilitācijas programmas.


Sociālos pakalpojumus saņems

mazāk aizsargātās sociālās iedzīvotāju grupas.

Tās ir personas ar funkcionāliem traucējumiem,

ģimenes ar bērniem, bērni bāreņi,

no vardarbības cietušas personas,

pirmspensijas un pensijas vecuma iedzīvotāji.

Arī no ieslodzījuma vietām atbrīvotas personas un citi.



Kopā ir atbalstīti 38 projekti.

Bet 18 projekti tiks īstenoti Rīgas reģionā – Rīgā, Jūrmalā,

Lielvārdes un Siguldas novados,

Ikšķilē, Salaspilī un Salas pagastā.

Astoņos projektos plānota sociālo pakalpojumu attīstība Kurzemes reģionā.

Piecos projektos tas notiks Latgales reģionā.

Vidzemnieku sociālai rehabilitācijai un sociālai aprūpei apstiprināti četri projekti.

Zemgales reģionā projekti notiks Dobeles novadā,

Jēkabpils pilsētā un Skrīveru novadā.


Aktivitātei „Sociālās rehabilitācijas un institūcijām alternatīvu sociālās aprūpes

pakalpojumu attīstība reģionos”  atbalsts piešķirts 38 projektiem.

Projektu kopējā summa ir 3,5 miljoni latu.

Projektu īstenotājiem sociālo pakalpojumu attīstīšanā nav jāiegulda līdzfinansējums.

Visas projekta izmaksas nodrošina  Eiropas Sociālais fonds.


Sīkāks apraksts par katru atbalstīto projektu ir pieejams NVA mājas lapā www.nva.gov.lv/esf.

Tas ir izlasāms sadaļā „Aktualitātes”.


2011.gada otrajā ceturksnī

NVA plāno Aktivitātes otrā uzsaukuma izsludināšanu.

Tas nozīmē, ka varēs iesniegt jaunus projektus sociālo pakalpojumu

attīstībai.

Atpakaļ



Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapas tehniskie uzlabojumi, interaktīvās iespējas, vieglās valodas sadaļa, sadaļu tulkojumi angļu un krievu valodās nodrošināti ar
Eiropas Sociālā fonda projekta „Nodarbinātības valsts aģentūras kapacitātes pilnveide” (Nr.1DP/1.3.1.4.0/08/IPIA/NVA/001) atbalstu.

Informācijas pārpublicēšanas gadījumā atsauce uz Nodarbinātības valsts aģentūru obligāta
© Nodarbinātības valsts aģentūra, 2005. Izstrādāts: CraftW
Nodarbinātības valsts aģentūra, K.Valdemāra iela 38, Rīga, LV-1010, tālr.67021706, fakss 67021806, e-pasts: nva@nva.gov.lv Jautājumi par mājas lapas saturu un tehnisko nodrošinājumu: webmaster@nva.gov.lv