NVA ir profesiju aprakstu datu bāze
Drukāt

profesiju aprakstiDatu bazē var izlasīt 500 profesiju aprakstus,

uzzināt par profesijas darba apstākļiem,

izaugsmes izredzēm, nepieciešamo izglītību.

Uzzināt, kur šo profesiju var apgūt.


Katras profesijas aprakstam ir „Prasmju noteikšanas lapa”.

Tā palīdz izvērtēt vai personiskās īpašības,

intereses un prasmes atbilst izvēlētajai profesijai.

Informāciju var meklēt:
( http://www.nva.gov.lv/pkiva/index.php?cid=10&mid=118 ).
 

NVA mājaslapā ( http://www.nva.gov.lv/pkiva/testi/handbook/book/index/ )
 
ir ievietota darba
meklētāja rokasgrāmata „Ceļā uz darbu: soli pa solim”.
rokasgrāmata
Rokasgrāmatā palīdzēs precīzāk izzināt sevi,

sagatavoties rezultatīvai darba meklēšanai.


2011.gadā NVA jauniešiem bezdarbniekiem

uzsāka jaunus nodarbinātības pasākumus:

“Darba vieta jaunietim” un „Atbalsts jauniešu brīvprātīgajam darbam”.

Atpakaļ



Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapas tehniskie uzlabojumi, interaktīvās iespējas, vieglās valodas sadaļa, sadaļu tulkojumi angļu un krievu valodās nodrošināti ar
Eiropas Sociālā fonda projekta „Nodarbinātības valsts aģentūras kapacitātes pilnveide” (Nr.1DP/1.3.1.4.0/08/IPIA/NVA/001) atbalstu.

Informācijas pārpublicēšanas gadījumā atsauce uz Nodarbinātības valsts aģentūru obligāta
© Nodarbinātības valsts aģentūra, 2005. Izstrādāts: CraftW
Nodarbinātības valsts aģentūra, K.Valdemāra iela 38, Rīga, LV-1010, tālr.67021706, fakss 67021806, e-pasts: nva@nva.gov.lv Jautājumi par mājas lapas saturu un tehnisko nodrošinājumu: webmaster@nva.gov.lv