Latvijā ir daudz jauniešu bezdarbnieku
Drukāt

Latvijā ir daudz jauniešu bezdarbnieku.

2012.gada aprīļa sākumā

NVA bija r
nvaeģistrēti 15 378 jaunieši bezdarbnieki.

Tas ir 11,6% no reģistrēto bezdarbnieku kopskaita.

Jauniešu vecums - no 15 līdz 24 gadiem.



Salīdzinājumā ar 2011. gada aprīļa sākumu

jauniešu bezdarbnieku ir mazāk par 2,3%.

2012.gada aprīļa sākumā gandrīz 72% reģistrēto jauniešu bezdarbnieku

bija ar zemu izglītības līmeni –

tas nozīmē viņiem bija vispārējā vidējā izglītība,

pamatizglītība vai pat nebija pamatizglītība.


Vismazāk jauniešu bezdarbnieku ir ar augstāko izglītību – 6,9%.


Lai palīdzētu jauniešiem plānot turpmāko dzīvi un karjeru,

NVA piedāvā karjeras atbalsta pakalpojumus.



Atpakaļ



Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapas tehniskie uzlabojumi, interaktīvās iespējas, vieglās valodas sadaļa, sadaļu tulkojumi angļu un krievu valodās nodrošināti ar
Eiropas Sociālā fonda projekta „Nodarbinātības valsts aģentūras kapacitātes pilnveide” (Nr.1DP/1.3.1.4.0/08/IPIA/NVA/001) atbalstu.

Informācijas pārpublicēšanas gadījumā atsauce uz Nodarbinātības valsts aģentūru obligāta
© Nodarbinātības valsts aģentūra, 2005. Izstrādāts: CraftW
Nodarbinātības valsts aģentūra, K.Valdemāra iela 38, Rīga, LV-1010, tālr.67021706, fakss 67021806, e-pasts: nva@nva.gov.lv Jautājumi par mājas lapas saturu un tehnisko nodrošinājumu: webmaster@nva.gov.lv