NVA Rīgas filiālē darbojas jauns bezmaksas zvanu centra tālrunis - 80200206
Drukāt


telefonsNodarbinātības valsts aģentūrā (NVA) Rīgas filiālē

ir bezmaksas tālrunis – 80200206.



Par zvaniem uz tālruni nav jāmaksā.


Pa tālruni 80200206

jūs varat uzzināt:


  • kādi ir NVA pieņemšanas laiki,

  • kādi nodarbinātības pasākumi ir bezdarbniekiem.
konsultācijas pa telefonu

Pa tālruni varat saņemt konsultācijas,

paziņot savam aģentam par to,

ka esat iekārtojies darbā,

vai iemesliem, kāpēc nevarat pildīt kādu no bezdarbnieka pienākumiem.


Uzmanību!

Nestrādā aģentu telefoni

Jēzusbaznīcas ielā 11 un F.Sadovņikova ielā 20!

Lūdzam zvanīt uz tālruni - 80200206!

NVA organizē algotos pagaidu sabiedriskos darbus
Drukāt


Nodarbinātības valsts aģentūra (NVA)

organizē pagaidu sabiedriskos darbus.


Bezdarbnieki un darba meklētāji varēs strādāt

 
dažādās darbavietās pašvaldībā.



alga simts latiBezdarbnieks vai darba meklētājs par darbu saņems 100 latus mēnesī.

Nodarbinātības valsts aģentūra (NVA)

par bezdarbnieku vai darba meklētāju samaksās

10 latus par viņa pensijas apdrošināšanu.


Nodarbinātības valsts aģentūra apmaksās

veselības pārbaudi bezdarbniekam (ne vairāk kā 20 latus),

ja tas nepieciešams darba veikšanai.


Nodarbinātības valsts aģentūra apdrošinās bezdarbnieku

pret nelaimes gadījumiem darba laikā.


darba vadītājsBezdarbniekam vai darba meklētājam būs darba vadītājs.

Viņš palīdzēs bezdarbniekam, apmācīs viņu,

pārbaudīs, kā bezdarbnieks strādā.


Bezdarbnieks vai darba meklētājs šajā pasākumā

varēs strādāt ne vairāk kā 4 mēnešus gada laikā.


Bezdarbnieki, kuri nesaņem bezdarbnieka pabalstu

un ir reģistrēti NVA vairāk nekā 6 mēnešus,

var pieteikties pagaidu sabiedriskajos darbos

jebkurā  NVA filiālē visā Latvijā.

Vairāk nekā 56 tūkstoši bezdarbnieku šogad ir atraduši darbu
Drukāt


2011.gada 8 mēnešos darbu atraduši 56 599 bezdarbnieki.

Darbu vieglāk atrast kvalificētiem darbiniekiem.


Kvalificēti darbinieki ir cilvēki,

kuriem ir kāda profesija.

Darbu visvieglāk var atrast kvalificēti strādnieki un amatnieki.

2011.gada augustā visvairāk brīvo darba vietu bija

apstrādes rūpniecībā, būvniecībā, vairumtirdzniecībā, mazumtirdzniecībā,

automobiļu un motociklu remonta jomā,

transporta un uzglabāšanas nozarē, lauksaimniecībā, mežsaimniecībā un zivsaimniecībā.


2011.gada 1.septembrī bija 4508 brīvas darba vietas.


Visvairāk darbu meklēja palīgstrādnieki, veikalu pārdevēji,

apkopēji, sētnieki, automobiļa vadītāji.


16 844 bezdarbniekiem ir augstākā izglītība.

No viņiem visvairāk ir ekonomistu, inženieru, skolotāju.


Visvairāk bezdarbnieku ir Latgales reģionā,

vismazāk - Rīgas reģionā.

NVA organizē brīvprātīgo darbu jauniešiem
Drukāt


Nodarbinātības valsts aģentūrā (NVA)

ir jauns pasākums „Atbalsts jauniešu brīvprātīgajam darbam”.

Pasākumā jau piedalās  500 jaunieši bezdarbnieki.

Aicinām jauniešus vecumā no 18-24 gadiem piedalīties pasākumā!



Brīvprātīgais ir cilvēks,

kurš vēlas darīt sabiedrībai svarīgus darbus.

Brīvprātīgie dara darbu bez atlīdzības.

Tas nozīmē, ka viņi nesaņem algu.


Jaunieši bezdarbnieki strādā kā brīvprātīgie.

Viņi vada projektus, strādā kā pulciņu vadītāji,

aprūpē vecus cilvēkus, organizē dažādus pasākumus.

Daudzi brīvprātīgie strādā par daiļdārzniekiem,

virtuves strādniekiem, māksliniekiem.


Brīvprātīgie jaunieši nesaņem algu.

Viņi ir gandarīti un priecīgi par savu darbu.


Latvijā ir daudz dažādu nodibinājumu un biedrību.

Piemēram, Latvijas Sarkanais krusts,

Invalīdu biedrības,

vecāku, ģimeņu, sporta atbalsta biedrības.


Pasākumā „Atbalsts jauniešu brīvprātīgajam darbam”

jaunieši bezdarbnieki strādā tikai nodibinājumos un biedrībās.


Pasākumā var piedalīties 18 līdz 24 gadus veci jaunieši.

Jauniešiem jāiet uz nodibinājumu vai biedrību.

Jāuzzina, kādu brīvprātīgā darbu tur var veikt.

Tad jāpiesakās tajā NVA filiālē,

kuras teritorijā ir biedrība vai nodibinājums.


Jaunietis brīvprātīgā darbu var strādāt no 1 līdz 6 mēnešiem.

Brīvprātīgie parasti nesaņem algu.

Taču pasākumā „Atbalsts jauniešu brīvprātīgajam darbam”

NVA atbalsta jauniešus.

Jaunietis bezdarbnieks par brīvprātīgo darbu katru mēnesi saņem 40 latus.

Jaunieši bezdarbnieki ar invaliditāti saņem 60 latus.

Brīvprātīgos jauniešus pasākuma laikā apdrošina pret nelaimes gadījumiem.


Brīvprātīgo darbā jau strādā 500 jaunieši.

Šogad NVA plāno, ka līdz 2011.gada beigām kā brīvprātīgie strādās 1300 jaunieši.

Informācija NVA mājas lapas sadaļā "Bezdarbniekiem" un "Darba devējiem" -->

, „Atbalsts jauniešu brīvprātīgajam darbam”
.
Jaunumi darba tirgus politikā
Drukāt


Tie bezdarbnieki, kuri piedalīsies Nodarbinātības valsts aģentūras

(turpmāk – NVA) pasākumos,

saņems karjeras konsultācijas.


Apmācības programmas bezdarbniekiem un darba meklētājiem

būs par vienu vai diviem mēnešiem garākas.

Šajās programmās mācību stundu skaits ir 960, 1120 vai 1280 stundas.

Izglītības programmas apmaksās NVA.

  • 960 mācību stundu programmā jāmācās sešus mēnešus.

  • 1120 stundu programmā septiņus mēnešus,

  • bet 1280 stundu programmā astoņus mēnešus.

Šajās programmās varēs apgūt jaunas profesijas.

Piemēram, ķīmijas nozarē.


Bezdarbnieks, kurš būs apguvis programmu uzņēmējdarbības vadības jomā,

varēs pieteikties pasākumam

„Pasākumi komercdarbības vai pašnodarbinātības uzsākšanai”.


„100 latu programma” turpināsies līdz 2011.gada beigām.

Programmā mainījās noteikumi par praktizēšanas vietu izveidi pašvaldībās.

Visas izveidotās praktizēšanas vietas savu darbību beigs 2011.gada

30.novembrī.


Darba praktizēšanas vietām,

kuras izveidotas no 2011.gada 1.jūlija,

netiks piešķirtas dotācijas nepieciešamajam inventāram un palīgmateriāliem.

Bezdarbnieku  stipendijas būs mazākas.

Tās samazinās no 100 latiem uz 80 latiem.  


Palielināsies apmācību kupona līdzmaksājums.

Mūžizglītības programmā tas pieaugs no 10% uz 30%.

Tiem bezdarba riskam pakļautajiem cilvēkiem,

kuri ir saņēmuši apmācību kuponu,

bet to vēl nav paspējuši izmantot,

apmācības kupona līdzmaksājums būs 10%.


Kupona līdzmaksājums nepalielināsies cilvēkiem ar invaliditāti,

pirmspensijas vecuma cilvēkiem.

Tas nepalielināsies cilvēkiem ar diviem vai vairāk bērniem

vai trūcīgiem cilvēkiem.

Šiem cilvēkiem  līdzmaksājums nebūs jāveic vispār.



Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapas tehniskie uzlabojumi, interaktīvās iespējas, vieglās valodas sadaļa, sadaļu tulkojumi angļu un krievu valodās nodrošināti ar
Eiropas Sociālā fonda projekta „Nodarbinātības valsts aģentūras kapacitātes pilnveide” (Nr.1DP/1.3.1.4.0/08/IPIA/NVA/001) atbalstu.

Informācijas pārpublicēšanas gadījumā atsauce uz Nodarbinātības valsts aģentūru obligāta
© Nodarbinātības valsts aģentūra, 2005. Izstrādāts: CraftW
Nodarbinātības valsts aģentūra, K.Valdemāra iela 38, Rīga, LV-1010, tālr.67021706, fakss 67021806, e-pasts: nva@nva.gov.lv Jautājumi par mājas lapas saturu un tehnisko nodrošinājumu: webmaster@nva.gov.lv