MEKLĒT:
LV |  A  A  A  |
PAR MUMS
JAUNUMI
BEZDARBNIEKIEM
PAKALPOJUMI
VIDEO
PAR MUMS
Kas ir Nodarbinātības valsts aģentūra?
Drukāt

Nodarbinātības valsts aģentūras logo


Nodarbinātības valsts aģentūras darbu pārrauga Labklājības ministrija.

Nodarbinātības valsts aģentūra īsteno valsts politiku bezdarba samazināšanai.

Aģentūra strādā saskaņā ar Bezdarbnieku un darba meklētāju atbalsta likumu.

Ļoti daudzi cilvēki meklē darbu.

Ja cilvēks nestrādā, viņš ir bezdarbnieks.

Nodarbinātības valsts aģentūra atbalsta bezdarbniekus, darba meklētājus.


NVA darbinieki

Atpakaļ

Pēdējās izmaiņas veiktas


Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapas tehniskie uzlabojumi, interaktīvās iespējas, vieglās valodas sadaļa, sadaļu tulkojumi angļu un krievu valodās nodrošināti ar
Eiropas Sociālā fonda projekta „Nodarbinātības valsts aģentūras kapacitātes pilnveide” (Nr.1DP/1.3.1.4.0/08/IPIA/NVA/001) atbalstu.

Informācijas pārpublicēšanas gadījumā atsauce uz Nodarbinātības valsts aģentūru obligāta
© Nodarbinātības valsts aģentūra, 2005. Izstrādāts: CraftW
Nodarbinātības valsts aģentūra, K.Valdemāra iela 38, Rīga, LV-1010, tālr.67021706, fakss 67021806, e-pasts: nva@nva.gov.lv Jautājumi par mājas lapas saturu un tehnisko nodrošinājumu: webmaster@nva.gov.lv