Iespēja strādāt pie darba devēja speciāli pielāgotā darba vietā
Drukāt

 

 

Pasākumā bezdarbnieks strādā speciāli pielāgotā darba vietā.

 

To sauc par subsidēto darba vietu.

 

Subsidētajā darba vietā bezdarbnieks strādā 2 gadus.

 

 

Viņš saņem darba algu, ne mazāku kā 430 eiro mēnesī.

 

 

 

Pirmos 4 mēnešus viņš var saņemt naudu,


lai samaksātu par dzīvošanu vai transportu,


lai aizbrauktu no mājām līdz darba vietai un atpakaļ uz mājām


– ne vairāk kā 400 eiro.

 

 

 

Lai bezdarbniekam ar invaliditāti ir ērti strādāt,


subsidēto darba vietu speciāli pielāgo,


piemēram, ierīko atbalsta rokturus, tualetes podu,


speciālus datorus, ierīko pacēlāju, nopērk mēbeles.

 

 

 

Bezdarbniekam ar invaliditāti ir darba vadītājs.


Ja nepieciešams, viņam palīdz surdotulks.

 

 

 

Bezdarbniekam ar garīga rakstura traucējumiem palīdz atbalsta persona.

 

Ja bezdarbniekam ar invaliditāti jāveic obligātās veselības pārbaudes,

 

 

Nodarbinātības valsts aģentūra samaksā par tām.

 

 

Papildus informācija:
http://www.nva.gov.lv/index.php?cid=433&mid=53&txt=4013&mode=content&method=edit&from=0

Atpakaļ



Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapas tehniskie uzlabojumi, interaktīvās iespējas, vieglās valodas sadaļa, sadaļu tulkojumi angļu un krievu valodās nodrošināti ar
Eiropas Sociālā fonda projekta „Nodarbinātības valsts aģentūras kapacitātes pilnveide” (Nr.1DP/1.3.1.4.0/08/IPIA/NVA/001) atbalstu.

Informācijas pārpublicēšanas gadījumā atsauce uz Nodarbinātības valsts aģentūru obligāta
© Nodarbinātības valsts aģentūra, 2005. Izstrādāts: CraftW
Nodarbinātības valsts aģentūra, K.Valdemāra iela 38, Rīga, LV-1010, tālr.67021706, fakss 67021806, e-pasts: nva@nva.gov.lv Jautājumi par mājas lapas saturu un tehnisko nodrošinājumu: webmaster@nva.gov.lv