Profesionālās tālākizglītības un profesionālās pilnveides izglītības programmas bezdarbniekiem ar kuponu metodi
Drukāt

 

Ja bezdarbniekam nav profesijas,
to var iegūt šajā programmā.

 

 

Tāpat bezdarbnieks var iegūt jaunu profesiju,


ja profesijā, kura viņam ir, nevar atrast darbu,


vai viņš 3 gadus nav strādājis iegūtajā profesijā.

 

 

Iespējams, ka bezdarbnieks veselības dēļ


nevar strādāt savā profesijā.

 

 

Arī tad viņš var mācīties programmā.

 

 

Bezdarbnieks var mācīties un kļūt,


piemēram,
par lietvedi, šuvēju, virpotāju,


vai izvēlēties kādu citu profesiju.

 

 

Pēc mācībām bezdarbnieks saņem dokumentu


apliecību, ka viņam ir profesija.

 

 

Mācību ilgums var būt līdz 8 mēnešiem.

 

Pasākumā bezdarbnieks var katru mēnesi saņemt stipendiju - 5 eiro dienā.

 

 

Pasākuma laikā var saņemt naudu, lai samaksātu par dzīvošanu vai transportu,


lai aizbrauktu no mājām līdz mācību vietai un atpakaļ.

 

 

Ja bezdarbniekam ir invaliditāte, viņš var mācīties elektroniski.


Tas nozīmē, ka bezdarbnieks var mācīties mājās pie datora.

 

 

Ja bezdarbniekam vajag surdotulku, ergoterapeitu,


speciālistiem par pakalpojumu samaksā Nodarbinātības valsts aģentūra.

 

 

Nodarbinātības valsts aģentūra samaksā arī par specializēto transportu.

 

 

Nodarbinātības valsts aģentūra


palīdz bezdarbniekam ar invaliditāti speciāli pielāgot mācību vietu,


piemēram, nopērk speciālu krēslu, lampu, datoru.

 

 

Papildu informācija:
http://www.nva.gov.lv/index.php?cid=433&mid=311&txt=2837

 



Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapas tehniskie uzlabojumi, interaktīvās iespējas, vieglās valodas sadaļa, sadaļu tulkojumi angļu un krievu valodās nodrošināti ar
Eiropas Sociālā fonda projekta „Nodarbinātības valsts aģentūras kapacitātes pilnveide” (Nr.1DP/1.3.1.4.0/08/IPIA/NVA/001) atbalstu.

Informācijas pārpublicēšanas gadījumā atsauce uz Nodarbinātības valsts aģentūru obligāta
© Nodarbinātības valsts aģentūra, 2005. Izstrādāts: CraftW
Nodarbinātības valsts aģentūra, K.Valdemāra iela 38, Rīga, LV-1010, tālr.67021706, fakss 67021806, e-pasts: nva@nva.gov.lv Jautājumi par mājas lapas saturu un tehnisko nodrošinājumu: webmaster@nva.gov.lv