MEKLĒT:
LV |  A  A  A  |
PAR MUMS
JAUNUMI
BEZDARBNIEKIEM
PAKALPOJUMI
VIDEO
NVA uzdevumi
Par NVA pienākumiem
Drukāt
NVA uzdevumiAģentūra veic darba tirgus īstermiņa prognozēšanu.

Tas nozīmē - pēta, kādas profesijas būs vajadzīgas.

Aģentūra reģistrē un uzskaita bezdarbniekus un darba meklētājus.

Tas nepieciešams, lai mēs zinātu, cik cilvēki valstī meklē darbu,

lai bezdarbnieki varētu saņemt pabalstu un citu palīdzību.

Nodarbinātības valsts aģentūra sadarbojas arī ar darba devējiem.

Darba devēji aģentūrai paziņo par brīvajām darba vietām.

Aģentūra bez maksas par šīm darba vietām informē bezdarbniekus.


Atpakaļ

Pēdējās izmaiņas veiktas


Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapas tehniskie uzlabojumi, interaktīvās iespējas, vieglās valodas sadaļa, sadaļu tulkojumi angļu un krievu valodās nodrošināti ar
Eiropas Sociālā fonda projekta „Nodarbinātības valsts aģentūras kapacitātes pilnveide” (Nr.1DP/1.3.1.4.0/08/IPIA/NVA/001) atbalstu.

Informācijas pārpublicēšanas gadījumā atsauce uz Nodarbinātības valsts aģentūru obligāta
© Nodarbinātības valsts aģentūra, 2005. Izstrādāts: CraftW
Nodarbinātības valsts aģentūra, K.Valdemāra iela 38, Rīga, LV-1010, tālr.67021706, fakss 67021806, e-pasts: nva@nva.gov.lv Jautājumi par mājas lapas saturu un tehnisko nodrošinājumu: webmaster@nva.gov.lv