Kādi finanšu līdzekļi paredzēti brīvprātīgajam darbam?
Drukāt

Brīvprātīgajam darbam paredzētos finanšu līdzekļus izmanto:

  • Jaunieša bezdarbnieka ikmēneša stipendijai 40 latu apmērā.

  • Ikmēneša stipendijai 60 latu apmērā, ja bezdarbniekam noteikta invaliditāte.

To izmaksā proporcionāli mēnesī nostrādātajām dienām,

Tiek apmaksāti ar apdrošināšanu saistītie izdevumi.


Kad un kur pieteikties?










Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapas tehniskie uzlabojumi, interaktīvās iespējas, vieglās valodas sadaļa, sadaļu tulkojumi angļu un krievu valodās nodrošināti ar
Eiropas Sociālā fonda projekta „Nodarbinātības valsts aģentūras kapacitātes pilnveide” (Nr.1DP/1.3.1.4.0/08/IPIA/NVA/001) atbalstu.

Informācijas pārpublicēšanas gadījumā atsauce uz Nodarbinātības valsts aģentūru obligāta
© Nodarbinātības valsts aģentūra, 2005. Izstrādāts: CraftW
Nodarbinātības valsts aģentūra, K.Valdemāra iela 38, Rīga, LV-1010, tālr.67021706, fakss 67021806, e-pasts: nva@nva.gov.lv Jautājumi par mājas lapas saturu un tehnisko nodrošinājumu: webmaster@nva.gov.lv