Kāds ir Brīvprātīgā darba ilgums?
Drukāt

Jaunieši bezdarbnieki pasākumā varēs iesaistīties atkārtoti.

Tas varēs notikt vienu gadu pēc iepriekšējās dalības Brīvprātīgajā darbā.

Pasākumā atkārtoti piedalīties varēs arī pēc bezdarbnieka atskaitīšanas no

Brīvprātīgā darba neattaisnotu kavējumu dēļ.

Brīvprātīgā darba ilgums ir no viena līdz sešiem mēnešiem.

Brīvprātīgo darbu organizē un īsteno NVA

sadarbībā ar biedrībām un nodibinājumiem.








Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapas tehniskie uzlabojumi, interaktīvās iespējas, vieglās valodas sadaļa, sadaļu tulkojumi angļu un krievu valodās nodrošināti ar
Eiropas Sociālā fonda projekta „Nodarbinātības valsts aģentūras kapacitātes pilnveide” (Nr.1DP/1.3.1.4.0/08/IPIA/NVA/001) atbalstu.

Informācijas pārpublicēšanas gadījumā atsauce uz Nodarbinātības valsts aģentūru obligāta
© Nodarbinātības valsts aģentūra, 2005. Izstrādāts: CraftW
Nodarbinātības valsts aģentūra, K.Valdemāra iela 38, Rīga, LV-1010, tālr.67021706, fakss 67021806, e-pasts: nva@nva.gov.lv Jautājumi par mājas lapas saturu un tehnisko nodrošinājumu: webmaster@nva.gov.lv