Kas var piedalīties jauniešu Brīvprātīgajā darbā?
Drukāt

Brīvprātīgā darba mērķa grupa ir:

Jaunieši bezdarbnieki vecumā no 18 līdz 24 gadiem.

Viņi ir reģistrējušies NVA kā bezdarbnieki.

Šie jaunieši ir izteikuši vēlmi dalībai Brīvprātīgā darbā.

Viņi atrodas NVA filiāles uzskaitē,

kuras administratīvajā teritorijā tiks organizēts pasākums.

Jaunieši atbilst biedrības vai nodibinājuma izvirzītajām prasībām.

Prasības ir saistītas ar bezdarbnieka darba pieredzi un izglītību.








Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapas tehniskie uzlabojumi, interaktīvās iespējas, vieglās valodas sadaļa, sadaļu tulkojumi angļu un krievu valodās nodrošināti ar
Eiropas Sociālā fonda projekta „Nodarbinātības valsts aģentūras kapacitātes pilnveide” (Nr.1DP/1.3.1.4.0/08/IPIA/NVA/001) atbalstu.

Informācijas pārpublicēšanas gadījumā atsauce uz Nodarbinātības valsts aģentūru obligāta
© Nodarbinātības valsts aģentūra, 2005. Izstrādāts: CraftW
Nodarbinātības valsts aģentūra, K.Valdemāra iela 38, Rīga, LV-1010, tālr.67021706, fakss 67021806, e-pasts: nva@nva.gov.lv Jautājumi par mājas lapas saturu un tehnisko nodrošinājumu: webmaster@nva.gov.lv