Kas ir jauniešu Brīvprātīgais darbs?
Drukāt

Pasākuma mērķis ir šāds:

Veicināt jauniešu bezdarbnieku darbošanos sabiedrības labā.

Sniegt atbalstu biedrībām un nodibinājumiem.

Tad tās organizētu jauniešu bezdarbnieku iesaistīšanos brīvprātīgā darbā.

Jauniešu iesaistīšanās nodrošinātu biedrības vai nodibinājuma aktivitātes.








Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapas tehniskie uzlabojumi, interaktīvās iespējas, vieglās valodas sadaļa, sadaļu tulkojumi angļu un krievu valodās nodrošināti ar
Eiropas Sociālā fonda projekta „Nodarbinātības valsts aģentūras kapacitātes pilnveide” (Nr.1DP/1.3.1.4.0/08/IPIA/NVA/001) atbalstu.

Informācijas pārpublicēšanas gadījumā atsauce uz Nodarbinātības valsts aģentūru obligāta
© Nodarbinātības valsts aģentūra, 2005. Izstrādāts: CraftW
Nodarbinātības valsts aģentūra, K.Valdemāra iela 38, Rīga, LV-1010, tālr.67021706, fakss 67021806, e-pasts: nva@nva.gov.lv Jautājumi par mājas lapas saturu un tehnisko nodrošinājumu: webmaster@nva.gov.lv