Kā jāpielāgo darba vieta?
Drukāt

Darba devējs var dot darbu pieciem jauniešiem.

Tad darba vadītāja darba algai piešķirs dotāciju no valsts.

Tie būs 50% no valstī noteiktās minimālās mēnēša algas.


Darba devējam jāpielāgo darba vieta jaunietim invalīdam.

Tas būs jādara, pamatojoties uz ārsta atzinumu.

Valsts atlīdzinās zaudējumus par darba vietas pielāgošanu.

Par vienu darba vietu atlīdzinājuma summa var būt līdz 711 eiro.








Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapas tehniskie uzlabojumi, interaktīvās iespējas, vieglās valodas sadaļa, sadaļu tulkojumi angļu un krievu valodās nodrošināti ar
Eiropas Sociālā fonda projekta „Nodarbinātības valsts aģentūras kapacitātes pilnveide” (Nr.1DP/1.3.1.4.0/08/IPIA/NVA/001) atbalstu.

Informācijas pārpublicēšanas gadījumā atsauce uz Nodarbinātības valsts aģentūru obligāta
© Nodarbinātības valsts aģentūra, 2005. Izstrādāts: CraftW
Nodarbinātības valsts aģentūra, K.Valdemāra iela 38, Rīga, LV-1010, tālr.67021706, fakss 67021806, e-pasts: nva@nva.gov.lv Jautājumi par mājas lapas saturu un tehnisko nodrošinājumu: webmaster@nva.gov.lv