MEKLĒT:
LV |  A  A  A  |
PAR MUMS
JAUNUMI
BEZDARBNIEKIEM
PAKALPOJUMI
VIDEO
Kāds ir darba devēja ieguvums?
Kāds ir darba devēja ieguvums?
Drukāt

Darba devējs saņems dotāciju jaunieša - bezdarbnieka algai.

Tie būs 100 lati mēnesī pirmos sešus mēnēšus.

Par jaunieti ar invaliditāti būs 150 lati.

Pēdējos trīs mēnešus tie būs 50 lati mēnesī,

bet par jaunieti ar invaliditāti – 100 lati.


Darba devējam būs nepieciešams papildus finansējums

jaunieša darba algas samaksai.








Pēdējās izmaiņas veiktas


Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapas tehniskie uzlabojumi, interaktīvās iespējas, vieglās valodas sadaļa, sadaļu tulkojumi angļu un krievu valodās nodrošināti ar
Eiropas Sociālā fonda projekta „Nodarbinātības valsts aģentūras kapacitātes pilnveide” (Nr.1DP/1.3.1.4.0/08/IPIA/NVA/001) atbalstu.

Informācijas pārpublicēšanas gadījumā atsauce uz Nodarbinātības valsts aģentūru obligāta
© Nodarbinātības valsts aģentūra, 2005. Izstrādāts: CraftW
Nodarbinātības valsts aģentūra, K.Valdemāra iela 38, Rīga, LV-1010, tālr.67021706, fakss 67021806, e-pasts: nva@nva.gov.lv Jautājumi par mājas lapas saturu un tehnisko nodrošinājumu: webmaster@nva.gov.lv