MEKLĒT:
LV |  A  A  A  |
PAR MUMS
JAUNUMI
BEZDARBNIEKIEM
PAKALPOJUMI
VIDEO
Kāds ir jaunieša ieguvums?
Kāds ir jaunieša ieguvums?
Drukāt

Jaunietis - bezdarbnieks attīsta darba iemaņas un prasmes.

Iegūst darba pieredzi.

Jaunietiem katru mēnesi tiek maksāta darba alga.

Tā nevar būt mazāka par valstī noteikto minimālo algu - 200 lati mēnesī.

Darba devējs veic visas valstī noteiktās nodokļu iemaksas.

Darba vieta jaunietim netiek organizēta nekvalificētos un mazkvalificētos darbos.








Pēdējās izmaiņas veiktas


Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapas tehniskie uzlabojumi, interaktīvās iespējas, vieglās valodas sadaļa, sadaļu tulkojumi angļu un krievu valodās nodrošināti ar
Eiropas Sociālā fonda projekta „Nodarbinātības valsts aģentūras kapacitātes pilnveide” (Nr.1DP/1.3.1.4.0/08/IPIA/NVA/001) atbalstu.

Informācijas pārpublicēšanas gadījumā atsauce uz Nodarbinātības valsts aģentūru obligāta
© Nodarbinātības valsts aģentūra, 2005. Izstrādāts: CraftW
Nodarbinātības valsts aģentūra, K.Valdemāra iela 38, Rīga, LV-1010, tālr.67021706, fakss 67021806, e-pasts: nva@nva.gov.lv Jautājumi par mājas lapas saturu un tehnisko nodrošinājumu: webmaster@nva.gov.lv