Kā pieteikties dalībai?
Drukāt

Jāiet uz savu NVA filiāli.

Tur jāpiesakās pasākumā “Darba vieta jaunietiem”.

Tad jāaizpilda anketa un jāsaņem darba karjeras konsultanta atzinums.

Tas būs par izvēlētās profesijas piemērotību.

Nodarbinātības ilgums šajā pasākumā ir 9 mēneši.














Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapas tehniskie uzlabojumi, interaktīvās iespējas, vieglās valodas sadaļa, sadaļu tulkojumi angļu un krievu valodās nodrošināti ar
Eiropas Sociālā fonda projekta „Nodarbinātības valsts aģentūras kapacitātes pilnveide” (Nr.1DP/1.3.1.4.0/08/IPIA/NVA/001) atbalstu.

Informācijas pārpublicēšanas gadījumā atsauce uz Nodarbinātības valsts aģentūru obligāta
© Nodarbinātības valsts aģentūra, 2005. Izstrādāts: CraftW
Nodarbinātības valsts aģentūra, K.Valdemāra iela 38, Rīga, LV-1010, tālr.67021706, fakss 67021806, e-pasts: nva@nva.gov.lv Jautājumi par mājas lapas saturu un tehnisko nodrošinājumu: webmaster@nva.gov.lv