MEKLĒT:
LV |  A  A  A  |
PAR MUMS
JAUNUMI
BEZDARBNIEKIEM
PAKALPOJUMI
VIDEO
Kā pieteikties neformālajai izglītībai?
Kā pieteikties neformālās izglītības ieguvei?
Drukāt


Bezdarbnieks vai darba meklētājs izvēlas mācību programmu.

Viņam ir arī tiesības izvēlēties mācību iestādi.

Pēc tam viņš reģistrējas NVA datu bāzē.

kupons
Kuponu apmācībai bezdarbnieki un darba meklētāji

saņem rindas kārtībā,

atbilstoši tam, kā reģistrējušies NVA datu bāzē.


Kad bezdarbnieks saņem apmācību kuponu,

viņš iesaistās apmācību programmā.


Bezdarbnieks vai darba meklētājs var piedalīties

2 neformālo programmu apguvē gada laikā.



Reģistrēties otras programmas apguvei

var tikai pēc pirmās programmas apguves.




Pēdējās izmaiņas veiktas


Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapas tehniskie uzlabojumi, interaktīvās iespējas, vieglās valodas sadaļa, sadaļu tulkojumi angļu un krievu valodās nodrošināti ar
Eiropas Sociālā fonda projekta „Nodarbinātības valsts aģentūras kapacitātes pilnveide” (Nr.1DP/1.3.1.4.0/08/IPIA/NVA/001) atbalstu.

Informācijas pārpublicēšanas gadījumā atsauce uz Nodarbinātības valsts aģentūru obligāta
© Nodarbinātības valsts aģentūra, 2005. Izstrādāts: CraftW
Nodarbinātības valsts aģentūra, K.Valdemāra iela 38, Rīga, LV-1010, tālr.67021706, fakss 67021806, e-pasts: nva@nva.gov.lv Jautājumi par mājas lapas saturu un tehnisko nodrošinājumu: webmaster@nva.gov.lv