Informatīvās dienas NVA klientiem
Drukāt

Nodarbinātības valsts aģentūra (NVA)

 

organizē Informatīvās dienas bezdarbniekiem,

 

darba meklētājiemun bezdarba riska pakļautām personām (klientiem).

 

Informatīvās dienas notiek visās 28 NVA filiālēs vismaz reizi nedēļā.


Ko klienti var uzzināt informatīvajās dienās?

Informatīvajā dienā klienti var uzzināt:

• Kas ir bezdarbnieka statuss;


• Kādas ir bezdarbnieku tiesības un pienākumi;


• Kā NVA palīdz meklēt un atrast darbu;


• Kas ir Individuālais darba meklēšanas plāns;


• Kādi pakalpojumiem ir bezdarbniekiem NVA;


• Kādas ir darba meklēšanas iespējas;


• Kā sagatavot CV un motivācijas vēstuli;


• Kā sagatavoties darba intervijai;


• Kā meklēt un atrast darbu Eiropas Savienībā.

 

 

Informatīvās dienas jauniešiem!

NVA rīko īpašas Informatīvās dienas

 

bezdarbniekiem un darba meklētājiem vecumā līdz 24 gadiem.


Viņiem NVA Informatīvajās dienās:

• palīdz novērtēt profesionālo piemērotību un intereses,


• uzzināt par iespējām iegūt izglītību,


• saņemt informāciju par to,kas jāzina un jādara, meklējot darbu.

 

 

Kā iedalīties NVA informatīvajā dienā?

 

Lai piedalītos NVA Informatīvajās dienās:

 

• Izsakiet savu vēlmi nodarbinātības aģentam;

 

• Piesakieties Informatīvajām dienām 3 dienas iepriekš.





Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapas tehniskie uzlabojumi, interaktīvās iespējas, vieglās valodas sadaļa, sadaļu tulkojumi angļu un krievu valodās nodrošināti ar
Eiropas Sociālā fonda projekta „Nodarbinātības valsts aģentūras kapacitātes pilnveide” (Nr.1DP/1.3.1.4.0/08/IPIA/NVA/001) atbalstu.

Informācijas pārpublicēšanas gadījumā atsauce uz Nodarbinātības valsts aģentūru obligāta
© Nodarbinātības valsts aģentūra, 2005. Izstrādāts: CraftW
Nodarbinātības valsts aģentūra, K.Valdemāra iela 38, Rīga, LV-1010, tālr.67021706, fakss 67021806, e-pasts: nva@nva.gov.lv Jautājumi par mājas lapas saturu un tehnisko nodrošinājumu: webmaster@nva.gov.lv