Kad jāierodas NVA?
Drukāt

Pirmajā darba dienā pēc attaisnojošo iemeslu izbeigšanās

bezdarbniekam jāierodas Nodarbinātības valsts aģentūrā.

Viņam ir jāuzrāda attaisnojošo iemeslu apstiprinošs dokuments.

Piemēram, radinieka miršanas apliecība vai tās kopija.

Izziņa no ārsta par bērna slimību.




Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapas tehniskie uzlabojumi, interaktīvās iespējas, vieglās valodas sadaļa, sadaļu tulkojumi angļu un krievu valodās nodrošināti ar
Eiropas Sociālā fonda projekta „Nodarbinātības valsts aģentūras kapacitātes pilnveide” (Nr.1DP/1.3.1.4.0/08/IPIA/NVA/001) atbalstu.

Informācijas pārpublicēšanas gadījumā atsauce uz Nodarbinātības valsts aģentūru obligāta
© Nodarbinātības valsts aģentūra, 2005. Izstrādāts: CraftW
Nodarbinātības valsts aģentūra, K.Valdemāra iela 38, Rīga, LV-1010, tālr.67021706, fakss 67021806, e-pasts: nva@nva.gov.lv Jautājumi par mājas lapas saturu un tehnisko nodrošinājumu: webmaster@nva.gov.lv