Kādi ir bezdarbnieka pienākumi?
Drukāt

Bezdarbnieka pienākumi ir:

noteiktajā dienā ierasties Nodarbinātības valsts aģentūrā.

Katram bezdarbniekam ir individuālais darba meklēšanas plāns.

Plānā ieraksta datumu, kurā bezdarbniekam jāierodas NVA.

NVA var uzaicināt bezdarbnieku ierasties arī citā laikā.


Ja bezdarbnieks bez attaisnojoša iemesla

neierodas Nodarbinātības valsts aģentūrā noteiktā dienā,

viņš var zaudēt bezdarbnieka statusu.





Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapas tehniskie uzlabojumi, interaktīvās iespējas, vieglās valodas sadaļa, sadaļu tulkojumi angļu un krievu valodās nodrošināti ar
Eiropas Sociālā fonda projekta „Nodarbinātības valsts aģentūras kapacitātes pilnveide” (Nr.1DP/1.3.1.4.0/08/IPIA/NVA/001) atbalstu.

Informācijas pārpublicēšanas gadījumā atsauce uz Nodarbinātības valsts aģentūru obligāta
© Nodarbinātības valsts aģentūra, 2005. Izstrādāts: CraftW
Nodarbinātības valsts aģentūra, K.Valdemāra iela 38, Rīga, LV-1010, tālr.67021706, fakss 67021806, e-pasts: nva@nva.gov.lv Jautājumi par mājas lapas saturu un tehnisko nodrošinājumu: webmaster@nva.gov.lv