ES fondu atbalsta pasākumi Nodarbinātības valsts aģentūrā, lai personas ar invaliditāti varētu strādāt
Drukāt

 

 

 

Cilvēkus, kuriem nav darba, sauc par bezdarbniekiem.


Cilvēkiem ar invaliditāti var būt grūti atrast darbu,

 

tāpēc Nodarbinātības valsts aģentūra

 

palīdz bezdarbniekiem - cilvēkiem ar invaliditāti-

 

meklēt un atrast darbu.

 

 

Nodarbinātības valsts aģentūra arī palīdz un atbalsta

 

cilvēkus ar invaliditāti,

 

kuri strādā, bet var palikt bez darba.

 

Bezdarbnieki - cilvēki ar invaliditāti-


var mācīties un strādāt speciāli aprīkotās darba vietās.

 

 

 

Viņiem palīdz surdotulki, sociālie mentori un citi speciālisti.

 

Ja tev ir invaliditāte, un tu vēlies atrast darbu,

 

piesakies uz konsultāciju Nodarbinātības valsts aģentūrā!

 

 

 

Konsultācijā Nodarbinātības valsts aģentūras darbinieks

 

tev palīdzēs saprast, ko darīt, lai atrastu darbu.

 

Viņš ieteiks tev labāko - vai iet mācīties, vai iet uz konsultācijām,


vai izvēlēties citus pasākumus.

 

 

 

Pasākumos var piedalīties visi bezdarbnieki.

 

To, kuros pasākumos tu varēsi piedalīties,

 

tev paskaidros Nodarbinātības valsts aģentūras darbinieks.

 

 

 

Katram pasākumam ir savs nosaukums.


Pasākumus finansiāli atbalsta Eiropas Savienība.



Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapas tehniskie uzlabojumi, interaktīvās iespējas, vieglās valodas sadaļa, sadaļu tulkojumi angļu un krievu valodās nodrošināti ar
Eiropas Sociālā fonda projekta „Nodarbinātības valsts aģentūras kapacitātes pilnveide” (Nr.1DP/1.3.1.4.0/08/IPIA/NVA/001) atbalstu.

Informācijas pārpublicēšanas gadījumā atsauce uz Nodarbinātības valsts aģentūru obligāta
© Nodarbinātības valsts aģentūra, 2005. Izstrādāts: CraftW
Nodarbinātības valsts aģentūra, K.Valdemāra iela 38, Rīga, LV-1010, tālr.67021706, fakss 67021806, e-pasts: nva@nva.gov.lv Jautājumi par mājas lapas saturu un tehnisko nodrošinājumu: webmaster@nva.gov.lv